Monday, April 26, 2010

I was Pugnked

Last week the mommy brought me for my first professional grooming. I tried to tell you all about it but my computer would not load the pictures. Today it has decided to work. Here are some pictures of me after my professional bath.



Wait a minute - I did not put this on here - hey Jet!! Hey is he mocking me????

Maybe it was not the computer after all.
I have to think about this one.
Loves from pugs,
Rosie Marie

10 comments:

Sequoia & Petunia said...

You look so clean and fresh!!!! And yeah who put Jett on there?

Khyra The Siberian Husky And Sometimes Her Mom said...

Oh my eyes!

Hugz&Khysses,
Khyra

Salinger The Pug said...

Awww Rosie you look beautiful and as fresh as a daisy!!!

Jett...you stink.

Love,
S-Dog

Tweedles -- that's me said...

I think you look so adorable all spiffy diffy clean, and bet you smoles good too
love
tweedles

Winston (smilingpug) said...

Hmmm, cats always interfering! Anyways you looks so squeaky cleans. I have never been to the dog spa befores. Hey..... maybe we should ship Jet off to the dog spa! BOL.

Winston

C.l.o.v.e.r. said...

Oh Rosie, you look so cute and happy after your spa day. I hope it wasn't too terrible.
xo

Pearl said...

Rosie! You look so pretty and clean!

Now tell Jett to scram! Those kitties always want attention!!

Mango said...

Nothing like a day at the salon. Those home baths just don't cut it far as I'm concerned. You look beautiful. All shiny. I bet you smell nice too.

Slobbers,
Mango

Hank said...

Rosie, honey.....I can tell ya right now that cat IS mockin' ya!

You know cats. Sheesh.

Petsitgal said...

Hello Rosie Marie!
Your beauty parlor must be pugtastic or else your smile wouldn't be soooo big! What did you like the best? The shampoo? The blow dry? Or the groomer? Or the nice compliments? Hmmmm...I've never been to a beauty parlor so I need to know the details before I book my very first appointment!

Guess what? I am your new follower and you wanna know why? Cuz pugs are my favorite! I have 3 pug friends who walk with me every week because my pawrents are pet sitters and they help me make furriends with lots and lots of doggies! Come over and be my new furriend sometime! Woof!
-XOXO-DAISY